Ara es mostren els elements 20-24 de 24

    • La relació família-escola en temps de la Covid-19 

      Solsona Soler, Júlia (Socials-UVic, 2021-05-24)
      El present treball és un estudi sobre la relació entre escola i família en temps de la Covid19. En primer lloc, es parla sobre la importància d’aquesta a l’etapa d’Educació Infantil. També s’exposa l’afectació que va ...
    • La rellevància de l'adquisició de la llengua anglesa a l'etapa infantil segons les famílies dels infants 

      Ortiz Castejón, Míriam (Socials-UVic, 2020-02)
      Des de l’any 2017, els estudis universitaris a Catalunya demanen que tots els estudiants que vulguin obtenir un títol universitari, han d’acreditar que tenen el nivell B2 en llengua anglesa abans de finalitzar els seus ...
    • El tractament del gènere en els llibres infantils 

      Riu Sunyer, Laura (Socials-UVic, 2022-06)
      RESUM “Que presumida que és la meva nena”, “el blau pels nens i el rosa per les nenes”, “Plores com una nena”, “No ho entendràs perquè ets dona”, “Els homes són racionals i les noies emocionals”, “Intel·ligent com el ...
    • Transsexualitat a les aules d'infantil: Reflexions sobre un nou model pedagògic 

      Làzaro Gel, Mar (Socials-UVic, 2022-06)
      El treball presentat investiga el tractament de la transsexualitat infantil a les escoles, concretament a la segona etapa d’Educació Infantil. L’estudi ha seguit una línia teòrica que qüestiona l’organització social dualista ...
    • La transsexualitat en la comunitat educativa de les escoles de Manresa 

      Gironès Miquel, Clàudia (Socials-UVic, 2019-06)
      Aquest treball neix a partir de l’interès de conèixer quin és l’estat actual de la transsexualitat infantil i si aquest tema es té en consideració als centres escolars del municipi de Manresa. La transsexualitat és una ...