Browsing Espais de ciència by Title
Now showing items 11-18 of 18
-
Experimentem amb circuïts elèctrics: proposta científica per a l'etapa d'educació infantil
(Socials-UVic, 2020-06)“Experimentem amb circuits elèctrics” sorgeix de la voluntat i l’objectiu de dissenyar, d'elaborar i d'avaluar una proposta de ciència, en aquest cas, per introduir la temàtica de l’electricitat a segon cicle d’Educació ... -
L’espai nadó del Lab 0_6: el material de qualitat és essencial per cobrir les necessitats dels infants segons la fase de desenvolupament
(Socials-UAB, 2018)El present estudi pretén posar de manifest la importància que tenen els materials de qualitat a l’hora de promoure l’aprenentatge dels infants, al mateix temps aquests puguin fomentar la seva estimulació sensorial per tal ... -
L’impacte de formar-se en el Lab 0_6
(Socials-UVic, 2019-06)L’espai de ciències LAB 0-6 ofereix diverses propostes i aprenentatges que ajuden a apropar la ciència als infants que hi participen. Els/les educadors/es també tenen l’oportunitat de gaudir d’una visita en aquest espai ... -
El maletí del pes: proposta pedagògica científica per a l'etapa d'educació infantil
(Socials-UVic, 2019-05)El "Maletí del pes", sorgeix de la voluntat i l'objectiu de dissenyar, elaborar i dur a la pràctica un recurs educatiu de caràcter científic que permeti als infants de segon cicle d'educació infantil, descobrir, experimentar ... -
Les propostes del Lab 0_6 són inclusives pels infants amb TEA?: "La piscina de les llavors” i “Les baldufes”
(Socials-UVic, 2019-06)L’estudi es realitza al Lab 0_6, un espai científic i educador, amb una gran diversitat de propostes relacionades amb la ciència. És un espai pensat per afavorir l’acció autònoma i intencionada dels infants per tal d’afavorir ... -
Quin concepte i quin rol manté el professorat en un espai de lliure elecció?
(Socials-UVic, 2020-06)El present treball pretén analitzar el concepte que té el professorat dels espais de lliure elecció, així com el rol que pensen que hi poden desenvolupar a priori, i les pràctiques que realment hi acaben duent a terme. ... -
Reflexos: creació i anàlisi d'una proposta científica per a infants de 3 a 6 anys
(Socials-UVic, 2020-06)"Reflexos" sorgeix de la motivació de pensar, dissenyar, crear i avaluar, un material de caràcter científic pels infants de segon cicle d'infantil (3-6 anys). L’objectiu és facilitar l'observació, identificació i anàlisi ... -
Vivenciem el pes: anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les palanques-balancí
(Socials-UVic, 2019-05)Amb la realització d’aquest treball de fi de grau d’Educació Infantil, que té com a títol Vivenciem el pes. Anàlisi dels processos d’aprenentatge científic en la proposta de les palanques-balancí es pretén reflexionar i ...