Cerca
Ara es mostren els elements 1-6 de 6
Els conflices a P-5 d'educació infantil i les conseqüències del "bullying"
(Socials-UVic, 2019-06)
El propòsit d’aquest estudi és: observar, conèixer i analitzar la tipologia de conflictes entre iguals i les conseqüències, especialment en els casos de bullying. Per saber els tipus de conflictes i les relacions que ...
Els efectes de les abraçades en infants amb conductes agressives
(Socials-UVic, 2019-05-20)
Aquest treball de final de grau està realitzat des d’una perspectiva teòrica-pràctica
que té com a objectiu principal investigar i comprovar si les abraçades redueixen
l’agressivitat dels infants que contenen trets ...
Els conflictes en una aula de P3 i P5
(Socials-UAB, 2019-06)
El treball que es troba a continuació pretén investigar els conflictes a una classe de P3 i una de P5 de l'Escola Font Rosella de Sabadell. Es fa mitjançant una metodologia qualitativa a partir d'observacions directes i ...
Observació d'emocions en una aula de P3
(Socials-UAB, 2019-06)
Aquest treball està basat en la relació de les emocions i la literatura infantil, a partir de realitzar diverses observacions en una aula d’infantil. Alguns autors que parlen sobre la literatura infantil i les emocions han ...
Fomentar la resiliència educativa: és important l'educació emocional de les mestres?
(Socials-UVic, 2019-05)
El següent treball de final de grau té com a temes principals la resiliència i l’educació
emocional. La resiliència és la capacitat de l’ésser humà per fer front a les adversitats
de la vida i ser transformat positivament ...
El treball emocional d'una aula de caminants d'una escola bressol de Manresa
(Socials-UVic, 2021-06)
Segons Bisquerra i Pérez (2012), l’educació emocional és un procés educatiu continu per potenciar el desenvolupament de les competències emocionals com a element essencial de l’ésser humà, amb l’objectiu d’augmentar el seu ...