Search
Now showing items 1-10 of 17
Anàlisi d’un recull de contes que promouen treballar la resiliència
(Socials-UVic, 2019-05)
La resiliència és la capacitat de superar qualsevol adversitat de la vida. Ens permet als éssers humans a seguir endavant, tot i passar-nos quelcom desagradable i fins i tot traumatitzant. Avui en dia als infants que tenim ...
La creativitat en els i les estudiants del grau d'educació infantil: estudi comparatiu de la creativitat percebuda i real al llarg dels diferents cursos del curs 2018-2019 de la universitat UManresa
(Socials-UVic, 2019-05-20)
L'estudi que s'exposa a continuació consisteix a mesurar els diferents tipus de creativitat dels
estudiants del Grau d'Educació Infantil de la Universitat UVIC-UCC de Manresa. La finalitat d'aquest
treball és comprovar ...
La importància de la resiliència a les aules d'infantil
(Socials-UVic, 2019)
El propòsit del treball és observar si la resiliència, en l'etapa d'educació infantil (0-6), té
importància pels centres educatius i per les famílies. A més de conèixer o saber si la
porten a la pràctica a les aules, de ...
La resiliència a l’educació infantil: coneixement i promoció
(Socials-UVic, 2019-05)
La resiliència és un constructe versàtil entès per diversos autors i autores com a procés
dinàmic entre la persona i l’entorn que es genera a partir de la interacció entre els
mecanismes de resiliència i de no resiliència, ...
Influència de l'entorn familiar-estils de criança i altres variables- en el desenvolupament de la creativitat infantil
(Socials-UVic, 2019-05-20)
En el present estudi s’han analitzat les relacions que s’estableixen entre la creativitat, els estils de criança i altres variables socioculturals i sociodemogràfiques. La finalitat principal és descobrir les influències ...
La creativitat figurativa i motriu a l'educació infantil i la seva relació amb el joc simbòlic
(Socials-UVic, 2019-05-20)
La creativitat és un procés clau pel desenvolupament personal i el progrés social, per tant, és necessària (Csikszentmihaldy, 1996). Per altra banda, Piaget (1956) defineix el joc com una activitat creativa i una forma ...
Els conflices a P-5 d'educació infantil i les conseqüències del "bullying"
(Socials-UVic, 2019-06)
El propòsit d’aquest estudi és: observar, conèixer i analitzar la tipologia de conflictes entre iguals i les conseqüències, especialment en els casos de bullying. Per saber els tipus de conflictes i les relacions que ...
La tècnica dels mandales a una aula de P-5
(Socials-UVic, 2019-06)
El present estudi té per finalitat realitzar una reflexió sobre els efectes de l'aplicació de la tècnica dels mandales a Educació Infantil, en concret, a una aula deP-5.En aquest sentit,es va realitzar una recerca en ...
Relació entre la motricitat global i l’aprenentatge de la lectura i de l’escriptura
(Socials-UVic, 2019-05-20)
L’escriptura i la lectura estan influenciades pel desenvolupament motriu, processos de l’ésser humà que estan en continua evolució. Autors de diverses disciplines científiques com Ajuriaguerra, Piaget o Le Boulch entre ...
Construcció d’un material nou per experimentar la deambulació
(Socials-UVic, 2019-06)
La motricitat és una disciplina que es treballa en els infants d’una forma global, on es
desenvolupa diferents capacitats afectives, cognitives i motrius. Per aquest motiu es pot
trobar en aquest document una mirada ...