Cerca
Ara es mostren els elements 1-4 de 4
L'escola inclusiva i els videojocs: un nou recurs a l'aula
(Socials-UVic, 2021-06)
L’estudi té com a objectiu analitzar les diferents perspectives que tenen les mestres i les
famílies envers la utilització de videojocs com a recurs didàctic i d’inclusió per tal de poder
introduir-los a l’aula. Per ...
Prejudicis de gènere dels mestres d'Educació Infantil i com aquests els transmeten a l’aula
(Socials-UAB, 2018)
Els centres d’Educació Infantil són responsables de promoure la igualtat d’oportunitats de nenes i nens, incorporant la perspectiva de gènere a l’acció educativa, prevenint i gestionant els comportaments i actituds ...
L’ús de les tecnologies en el segon cicle d’Educació Infantil en els centres de la comarca del Bages
(Socials-UAB, 2018)
Aquesta recerca pretén donar resposta al compromís que els docents i els centres de la comarca del Bages ofereixen sobre la implementació de les tecnologies focalitzades a la millora de l’aprenentatge en el segon cicle ...
Anàlisi dels rols de gènere al pati
(Socials-UVic, 2022-06)
El present Treball de Final de Grau s'analitza els rols de gènere al pati, com aquests es potencien i com es poden abolir. Tenint en compte la importància de la transmissió dels valors en l'educació, la següent investigació ...