Exploració Psicologia per autor "Quesada Pallarès, Carla"
Ara es mostren els elements 1-6 de 6
-
Anàlisi de les propostes i dinàmiques dels docents per a potenciar la creativitat a E.I.
Fuster Oliva, Cristina (Socials-UVic, 2022-06-02)El Treball Final de Grau tractava sobre la creativitat, tot tenint en compte la importància d’aquest element en l’Educació Infantil. L'objectiu del treball era conèixer en quines propostes i dinàmiques es fomentava la ... -
Competències emocionals en mestres en formació i en actiu de Catalunya i els Estats Units d'Amèrica
Álvarez López, Anna (Socials-UVic, 2020-06)Els estudis destaquen la importància que les mestres d’educació infantil tinguin formació en competències emocionals, per tal de millorar la qualitat de l’educació i assolir amb èxit la seva professió. No obstant això, no ... -
Estudi de l'impacte social de l'agressivitat en l'etapa d'infantil
Gras Badia, Meritxell (Socials-UVic, 2022-06-02)El present Treball Final de Grau tracta sobre quin impacte té l’agressivitat en les aules d’Educació Infantil amb la finalitat d’analitzar les diverses situacions d’agressivitat en el dia a dia a l’aula amb infants de 5-6 ... -
Mètode Olivera: conductes motrius intel·ligents
Sanz Marin, Laura (Socials-UAB, 2018)El present treball tracta d'un estudi sobre un nou mètode de psicomotricitat, el mètode Olivera, el qual es caracteritza per treballar les intel·ligències múltiples en les seves sessions. S'ha avaluat l'efectivitat d'aquest ... -
Prejudicis de gènere dels mestres d'Educació Infantil i com aquests els transmeten a l’aula
Lorente, Miriam (Socials-UAB, 2018)Els centres d’Educació Infantil són responsables de promoure la igualtat d’oportunitats de nenes i nens, incorporant la perspectiva de gènere a l’acció educativa, prevenint i gestionant els comportaments i actituds ... -
El racó del conte com a motor de la cultura literària a l’etapa 3-6 anys
Traserra Baraut, Dimna (Socials-UVic, 2020-06)Avui en dia la literatura infantil forma part de moltes de les aules d’Educació infantil, la gran majoria disposen d’un racó de contes o una biblioteca d’aula. Ara bé quina és la importància que les escoles donen aquest ...