Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorFosas, Roger
dc.contributor.authorGarcia Sabatés, Ariadna
dc.date.accessioned2017-10-13T15:49:54Z
dc.date.available2017-10-13T15:49:54Z
dc.date.issued2017-05-20
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/175
dc.descriptionPla d'Empresa d'una agència de marketingca
dc.description.abstractEn els darrers anys, la forma de comunicar ha evolucionat a un ritme vertiginós. En l’àmbit del màrqueting i publicitat, han aparegut nous canals que necessitenun seguiment regular per ser efectius. Les petites empreses, com ara negocis locals i professionals de diversos àmbits, són els que tenen més dificultats per actualitzar-se i mantenir-se al dia. L’objectiu principal d’aquest projecte és oferir els coneixements i l’experiència professional en comunicació a aquest sector. Encara que la idea de negoci no és innovadora, el projecte vol cobrir les necessitats detectades d’aquest nínxol de mercat. S’oferiran tots els serveis que una empresa pot necessitar en termes de màrqueting, comunicació i publicitat, des de la planificació de les seves campanyes publicitàries, la creació de continguts i gestió de les xarxes socials fins a la intermediació amb els mitjans de comunicació. La idea és presentar l’empresa com el departament extern de màrqueting dels propis clients. Els avantatges que oferim respecte a la competència són la proximitat, l’adaptació a les necessitats i la personalització. La inversió necessària per tal de posar en marxa l’empresa és de 30.000 €, una quantitat assumible sense dificultats entre el capital social i el microcrèdit de 15mil euros del Consell Comarcal del Bages per a la creació d’empreses. Es preveuen unes pèrdues d’uns 15mil euros durant el primer exercici, però uns 12mil € de beneficis durant el segon, així com poder recuperar la inversió realitzada en 3 anys. El negoci estarà liderat per una persona jove, emprenedora i amb experiència en l’àmbit del màrqueting i la comunicació, amb estudis en gestió d’empresa i per tant, amb formació en tots els aspectes necessaris per tal de liderar una empresa. L’equip el completaran un/a periodista amb estudis superiors en màrqueting digital i community management i un/a dissenyador/a gràfic/a i web, ambdós amb experiència treballant per projectes de clients. Per tal de poder completar l’oferta de serveis, es comptarà amb diversos col·laboradors externs especialitzats en varis camps. Així doncs, el projecte que es presenta en aquest document pretén ser, no una gran empresa, sinó un conjunt de professionals amb vocació i dedicació a l’hora de col·laborar amb els negocis locals i de proximitat de la comarca del Bages.ca
dc.language.isocatca
dc.subjectMàrqueting Comunicació Microempresesca
dc.titleKomunik: màrqueting pel teu negocica
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.subject.lemacEmpresa -- Direcció i administracióca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

Mostra el registre d'unitat simple