Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorGarcía Salido, Cristina
dc.contributor.authorRicart Basagaña, Maria Teresa
dc.date.accessioned2025-01-23T15:11:02Z
dc.date.available2025-01-23T15:11:02Z
dc.date.issued2023-07-07
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/1275
dc.description.abstractEl debriefing constitueix una part essencial en l’aprenentatge per simulació ja que els participants tenen l’oportunitat d’analitzar i reflexionar sobre els processos de pensament implicats en una situació, les habilitats psicomotrius i els estats emocionals experimentats. El docent-facilitador en l’experiència basada en simulació (EBS) es un aspecte clau per acompanyar als estudiants en l’adquisició d’aquest coneixement pràctic. Aquest estudi d’investigació planteja que una intervenció educativa mitjançant simulació per a docents del grau d’infermeria optimitza el rol de facilitador en el debriefing i incrementa el confort emocional i la seguretat dels docents en la conducció del pensament reflexiu en el debriefing. Per això, te com a objectiu Analitzar la millora en el rol de facilitador en el procés de debriefing, d’una intervenció educativa mitjançant simulació implementada en el curs acadèmic 2023-24, en docents del grau d’infermeria de en l’Escola Universitària d’Infermeria Sant Pau (EUI Sant Pau). Es proposa un estudi unicèntric en la EUI Sant Pau, durant el curs acadèmic 2023-24, prospectiu, quantitatiu, quasi experimental de valoració pre i post test, amb un grup control, que realitza una formació avançada en debriefing (FAD) i un grup intervenció que realitza la FAD i participa en una intervenció formativa basada en simulació, estructurada en 4 EBS que aborden la capacitat de comunicació (indagació, estructura i escolta) , i la gestió de grups(detecció de necessitats, empatia, i adaptació). S’espera identificar millora en la facilitació del debriefing tant percebuda com observada en la identificació de les característiques i necessitats del grup, la comunicació assertiva, l’ús de preguntes per a indagació i reflexió, i en la capacitat de flexibilitat en la conducció de grups, així com un major confort emocional dels facilitadors durant la conducció de EBS en estudiants del grau en infermeriaca
dc.format.extent31 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSalut-UVicca
dc.subjectInfermeria, simulació, debriefing, pensamentreflexiu, intervenció educativa, formació de facilitadorsca
dc.titleOptimització del rol de facilitador en debriefing, mitjançant una intervenció educativa basada en simulació en docents del grau d’infermeriaca
dc.typeMaster thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacSimulació, Mètodes deca
dc.subject.lemacInfermeria -- Mètodes de simulacióca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

Mostra el registre d'unitat simple