Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorBayés Espinet, Gemma
dc.contributor.authorAmado Balaguer, Andrea
dc.date.accessioned2023-09-04T10:23:28Z
dc.date.available2023-09-04T10:23:28Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10609/148503
dc.description.abstractEn la següent guia clínica es recullen diverses recomanacions basades en les evidències científiques per a la millora de la intervenció en la hipoacúsia en població infantil, amb l’objectiu de facilitar informació als professionals de l’educació i millorar la inclusió dels infants amb hipoacúsia dins del sistema educatiu. És important que la hipoacúsia sigui diagnosticada perquè es puguin prendre les mesures necessàries d’intervenció logopèdica i garantir que l’infant pugui rebre un tractament adequat a les seves necessitats. El tractament pot incloure l’ús d’audiòfons, implants coclears i teràpies de rehabilitació auditiva i del llenguatge. La inclusió educativa és rellevant per garantir que els infants amb hipoacúsia tinguin accés a una educació de qualitat i puguin desenvolupar les seves habilitats comunicatives. S’identifiquen diverses barreres, faltes de recursos i temps i escassa formació del professorat sobre com intervenir amb l’alumnat amb hipoacúsia. El professorat té pocs recursos i formació per incloure a l’alumnat amb pèrdua auditiva dins de l’aula i afavorir el desenvolupament del llenguatge de l’alumnat. Per tant, apareix la necessitat de donar suport i de satisfer les necessitats d’aquest perfil d’alumnat dins les aules ordinàries. La inclusió pot incloure adaptacions a l’aula com l’ús dels recursos visuals, la tecnologia, la llengua de signes o la formació del professorat. Es duu a terme una recerca bibliogràfica en diverses bases de dades sobre com cal actuar amb l’alumnat amb hipoacúsia dins de les aules per tal d’afavorir la inclusió.ca
dc.format.extent30 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSalut-UVicca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjecthipoacúsia infantilca
dc.subjectintervenció logopèdicaca
dc.subjectinclusió educativaca
dc.subjectdesenvolupament del llenguatgeca
dc.titleGuia pràctica per a la intervenció logopèdica en la hipoacúsia infantil dins les aules ordinàriesca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacTrastorns del llenguatge en els infants -- Tractamentca
dc.subject.lemacLogopèdia per a infants
dc.subject.lemacEducació inclusiva
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain