Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributorQuesada Pallarès, Carla
dc.contributor.authorMontes Collado, Laura
dc.date.accessioned2022-07-14T08:39:04Z
dc.date.available2022-07-14T08:39:04Z
dc.date.issued2022-06-02
dc.identifier.urihttp://repositori.umanresa.cat/1/1089
dc.description.abstractEl present Treball de Final de Grau tracta sobre com la Covid-19 ha impactat els infants i les seves famílies, a nivell emocional així com dels vincles que s’estableixen entre l’infant i la família. Per assolir l’objectiu principal, s’ha realitzat un estudi qualitatiu a través d’entrevistes semiestructurades a famílies, mestres i una experta on s’ha pogut analitzar i avaluar l’impacte real de la Covid-19 en la gestió emocional de les famílies i el vincle. Els resultats han mostrat que les famílies han tingut dificultats de gestió emocional i que aquestes dificultats han acabat afectant als infants, ja que les famílies a causa de les dificultats de gestió emocional, han tingut una limitació per percebre, entendre i satisfer les necessitats dels infants. Tot i això, aquestes dificultats de gestió no han afectat als vincles entre infant i família, ja que el vincle no és un element que es trenqui fàcilment. Finalment, l’estudi apunta a que tot i les dificultats de gestió emocional per part de les famílies, la Covid-19 no ha afectat als vincles amb els seus infants, sinó que aquests, en alguns, casos s’han vist reforçats per haver passat més temps en família. Caldria seguir investigant sobre els aspectes emocionals que sí s’han vist afectats, com l’afectació en les rutines dels infants.ca
dc.description.abstractThe present Degree Project deals with how Covid-19 has impacted children and their families, on an emotional level as well as the bonds established between the child and their family. To achieve the main goal, a qualitative study was conducted through semi-structured interviews with families, teachers and an expert where it was possible to analyze and evaluate the real impact of Covid-19 on the emotional management of families and the bond. The results have shown that families have had difficulties with emotional management and that these difficulties have ended up affecting children, as families due to emotional management difficulties, have had a limitation to perceive, understand and meet the needs of children. However, these management difficulties have not affected the bonds between child and family, as the bond is not an element that is easily broken. Finally, the study points out that despite the difficulties of emotional management by families, Covid-19 has not affected the bonds with their children, but these, in some cases, have been strengthened by having spent more time with family. Further research should be done on the emotional aspects that have been affected, such as the impact on children's routinesca
dc.format.extent136 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherSocials-UVicca
dc.subjectcovid-19ca
dc.subjectgestió emocionalca
dc.subjectvinclesca
dc.subjectfamíliesca
dc.subjectinfantsca
dc.subject.classification2Línies de treball::Eduació Infantil::Societat::Famíliaca
dc.titleCom ha afectat la Covid-19 als infants i les famílies?ca
dc.typeBachelor thesisca
dc.rights.accessRestricted accessca
dc.subject.lemacPandèmia de COVID-19, 2020-ca
dc.subject.lemacMalalties -- Aspectes psicològicsca
dc.subject.lemacEmocions en els infantsca
dc.subject.lemacAfectivitat en els infantsca
dc.subject.lemacPares i fillsca
dc.description.typeProjecte de recercaca


Fitxers d'aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

  • Societat [24]
    Estudis vinculats a cultura, gènere, coeducació, pedagogia crítica, interculturalitat, família, entre d'altres

Mostra el registre d'unitat simple