Exploració per autor "Vázquez Carrasco, Loli"
Ara es mostren els elements 1-6 de 6
-
Acompanyament de l'infant pel seu tutor/a del centre residencial d'acció educativa i la mestra de referència de l'escola
Perich Escalé, Júlia (Socials-UVic, 2021-06-24)Un Centre Residencial d’Acció Educativa (CRAE) té com a funció social donar atenció assistencial i educativa a aquells menors que es troben en una situació familiar amb problemàtica greu, que no es pot resoldre en aquest ... -
Els ambients: paper del/la mestre/a
Valette López, Marina (Socials-UVic, 2022-02)Aquest treball pretén explorar la pedagogia dels ambients d’aprenentatge a l’educació infantil i quin rol hi té el mestre en tot el procés. El propòsit és aprofundir més en el tema a partir de la recerca d’informació, ... -
Anàlisi dels estereotips de gènere en els patis educatius del segon cicle d'educació infantil
Galobart Corominas, Mar (Socials-UVic, 2022-06)El present treball de final de grau tracta sobre els estereotips de gènere i com aquests es poden veure reflectits en el joc simbòlic dels infants en el pati educatiu, tenint en compte que l'espai del pati educatiu és ... -
Anàlisi dels processos d'aprenentatge científic de la proposta dels imants d'una escola de Manresa
Cortès Vilarmau, Núria (Socials-UVic, 2020-06)La present recerca se centra en l’anàlisi de la proposta dels imants. L’objectiu és documentar i analitzar els processos d’aprenentatge científic que mostren els infants davant d’aquesta proposta i contrastar-ho amb els ... -
Anàlisi dels processos d'aprenentatge en la proposta educativa de ciències de caiguda i so
Picola Masqué, Mónica (Socials-UVic, 2020-06)Aquest projecte d’investigació es basa en l’aprenentatge dels infants en l’espai de ciència d’una escola de Manresa. L’objectiu és analitzar els processos d’aprenentatge científic que es duen a terme a la proposta educativa ... -
Observació sistemàtica de l'impacte de l'arquitectura i l'espai en el desenvolupament psicomotor i autonomia personal en infants 0-3 anys
Rodríguez Porto, Marta (Socials-UVic, 2021-05-24)El present treball d’investigació pretén indagar com l’arquitectura i el disseny dels espais –la seva organització, el tipus de mobiliari utilitzat, etc.-, i l’ús d’aquests, fomenta o limita el desenvolupament psicomotor ...